Va lite mer positiv

Har ni haft någon otur i dag? Det har inte jag, inte mer än vanligtvis iaf. För otur har jag dagligen och det har väl alla människor någon gång under en hel dag så det är bara lära sig leva med det. För varför gnäller man på det dåliga när det kanske bara händer tex en dålig sak på en hel dag och tusen bra saker, sen händer det väl några saker som inte år något speciellt. Så typiskt oss människor och speciellt svenskar.
Det är även en av de anledningarna som jag inte kommer bo i sveriget hela mitt liv, för svenska är oftast inte så trevliga när man inte känner folk och kan vara väldigt negativa något som inte passar mig alls. Sen är ju såklart inte alla så men de flesta. Så bli lite mer tacksamma över allt de bra och putta bort de dåliga så att de tankarna aldrig mer kommer tillbaka och om situationen kommer tillbaka så tänk inte ens på det eller putta bort de med och tänk på det bar sakerna. Skriv en lista om det nu behövs!


Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

sv; hihi tack söt :)

jag vet inte ^^

(svara inte i tävlingsinlägget!)

Den: 2012-01-13 KL: 22:51:02
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: det var en gammal tävling jag länkade , det är det översta inlägget som gäller :D

Den: 2012-01-13 KL: 22:58:37
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback