Spännande dag

God morgon!

Om jag ska vara ärlig är jag ganska taggad för i dag. I skolan är det bara föreläsningar hela dagen då folk ska berätta om vad dom blivit efter att ha pluggat Naturvetenskap. Ganska spännande tycker jag att få höra då kan jag också fundera om jag vill gå kvar eller byta till samhällsvetenskap. Jag och min beslutsamhetsångest är ju aldrig riktigt bra. Funderar också om jag ska ta med mig datorn eller inte. Om jag sk ata med mig väskan eller inte. Jobbigt, jobbigt! Nu vet jag iaf vad jag ska göra just nu; Fixa mig, äta och åka till skolan.



Kommentarer
Postat av: helena

Måste få lov att säga att jag tycker du har väldigt fin klädstil

Den: 2012-01-12 KL: 13:44:07
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback