Fredag den 13

God morgon gott folk.

Har nu varit vaken i 1,5 timmar och fast det har jag inte gjort någonting förutom legat i sängen och kollat på TV. Men jag har inte brottom så det gör inget ska nämligen gå härifrån runt halv 12, typiskt mig att vilja ha mycket tid på mig på morgonen. Idag är det ju somsagt arbetsförmedligen som står på schemat och på tal om det så skrev jag mitt första CV i går och i dag blir det de personliga brevet för nu ska det sökas jobb.

Sen har ni väl inte glömt vad det är för dag i dag, right. Fredag den 13, så kanske inte så jätte bara att skriva det personliga brevet i dag haha. Fast varför är dt just fredag?? Det förstör ju, kan det inte vara en torsdag eller något sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback