Mötet

Dagen gick bra idag och det va kul att lyssna på vad dom hade att säga dock var det mindre personen är vad jag trodde men fick då sluta tidigare så att jag hann hem innan mötet. Iofs gick jag inte hem utan jag gick direkt till mammas jobb och efter ca en halvtimme där var jag tvungen att åka igen. Mötet gick också bra, fick lite mer att tänka på bara. Tyvärr tänker jag inte säga vad mötet handlade om eftersom det ännu inte är säkert men ni kommer ändå tillslut märka vad det är, om det händer.

Nu ska jag träna lite och det går faktiskt jätte bra, kör bara hemma för tillfälligt eftersom jag vet att jag inte skulle orka träna om jag var tvungen att gå till gymmet morgon och kväll haha. Men när jag väl har fått igång "känslan" och börjar tycka det är kul så blir det ett gymkort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback