Tekniska problem

Hola amigos!

Vaknar upp och inser att vårt internet inte funkar på någon av våra datorer. Vilket för mig är stooora problem, jag kan nu varken blogga, kolla mailen eller gå in på facebook (har redan använt slut på mitt internet på min iPhone *suck*). Så jag bestämmer mig för att ta tag i det med mina egna händer, jag drar ut sladdar, stänger av varenda grej som har med internet att göra och märker sedan att en viktig grej inte lyser. Pappa tar över för jag ska in i duschen och så visar det sig vara att en där grejen som inte lös inte hade någon ström. Nu skrattar ni väl antagligen lite åt mig och tänker att jag är lite smått dum MEN jag är faktiskt väldigt tekniskt, kanske tom för bra för mitt eget bästa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback