Shoppar för mycket

Även fast jag haft lite dålig update idag så vill jag bara säga att det kommer bli bättre i morgon. Och varför jag har valt att ta lite halvt ledigt i dag tänker jag inte gå ut med här och that's it. Så för att gör mig lite gladare och på bättre humör har jag kollat runt lite på saker jag ska skicka hem.

Men något som inte är lika kul är att jag M Å S T E börja jobba så fort som möjligt eftersom jag har börjat höja mina utgifter. Visst man kan ju tjäna pengar på bloggen och lite sånt men jag vill ha en fast lön och det är ju bra för att kunna fylla ut mitt CV ytterligare. Funderar på att söka till något café och har ju lite erfarenheter om det från att ha PRAOat som det 2 perioder. Jag tycker även att det är kul att jobba då man träffar människor och även kan lära känna nya människor och om man jobbar på café så brukar det vara några unga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback