Morgonpigga Johanna

God morgon!

Fy vilken dålig update jag hade i går, brukar nu blogga 6-9 inlägg om dagen. Vet inte riktigt vad som hände, kan vara för att jag knappt var hemma i går. I dag ska det iaf bli bättre på hög nivå. Men gillar egentligen Inte blogga från mobilen som jag gör nu, eller ännu mindre appen för det första så ser man inte riktigt hur långt inläggen kommer bli och för det andra så kan man inte lägga in fet text och såntdär.

Ska nu försöka få lite liv i Johanna som ligger och sover. Hon är så rolig; hon säger att jag ska väcka henne när jag vaknar och som sagt sover inte jag länge. Så jag säger tyst och lugnt "vakna nu Johanna" två gånger, efter andra gången blir sur och skriker "JAG ÄR VAKEN!!". Haha men kan bara säga att det där är en lugn variant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback