Göllig tröja va?!

Titta va jag hittade i min byrå i går, hehe. En gammal tröja som jag dessutom fick av min syster. Jag kom ihåg att jag hade den på en idrottslektion och nästan alla regerade på texten och kramade mig. Funderar på köpa massa enfärgade toppar och sedan skicka in och göra olika roliga text tryck. Apropå det måste jag köpa nya tryck toppar för älskar nämligen det. Både när det är text("seriösa") och olika bilder. Sen kan jag ju göra en med den bilden som är en av profilbilderna, den som bara är svart och vit för såna toppar med tryck är också sjukt snyggt och då kan man ju ha sig själv på en - Riktigt egoboost!


Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

sv: vad skönt :D det hoppas jag att de gör för mig med:) kram

Den: 2012-01-07 KL: 17:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback