Fota

Idag var planen att gå ut och fota lite både den fina naturen och sedan självporträtt till min nya design men klockan blev för mycket så det blev mörkt, ännu en nackdel med vintern. Så i morgon är planen att jag och Johanna ska ta oss ut när det är ljust och gå ut och fota, då får äntligen hela foto utrustningen följa med ut. Måste btw göra en ny foto utrustning video och sen ska jag även göra ett inlägg om det.

Nästa månad ska jag förresten köpa lite nya saker till min älskade kamera; Batterigrepp och reflexskärm. Batterigreppet gör kameran större och man kan då få bättre grepp, sedan gör det också så att batterierna håller längre. Reflexskärmen är till för att få ljuset dit man vill och få en annan skuggning mm.Måste bara hitta en sida där man kan skicka efter båda. Batterigreppet har jag velat haft jätte länge men har glömt bort det höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback