Design making day

Tänkte nu bara göra ett sånthär förlåt-för-dålig-update inlägg som jag är expert på att göra de få gångerna jag har haft dålig update. Denna gången är det för att jag har varit i full gång med den nya designen som kommer på söndag. Spännande värre. Jag har både tagit bilderna som tog längre tid än vad jag trode, eftersom jag inte tänkte på det med sminkningen och klädval + test bilder. Så nu har jag nästan gjort klart headern och sen är det bara resten kvar.
Jag har dock glitter i hela facet efter att jag hade LITE glitter i min sminkning. Just därför hatar jag glitter, fast gillar det egentligen men jag fattar inte varför man måste bli så glittrig överallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback