Utvecklingsamtal

Gissa vad jag gör nu? Jo kollar på Top model såklart. Har änu inte hittat någon favorit men det kommer nog snart. Jätte coolt det där med älden btw. Hmm jag brukar aldrig säga 'btw', varför gjorde jag det nu?

Idag hade jag utvecklingsamtal, det gick precis lika bra som alla andra. De säger att jag är duktig och posetiv när det gäller allt, alltid kul att höra sånt. Även fast jag viste det *hihi*. Förutom att matte går otroligt fort hade jag inget att säga till om så dig gick ganska fort vilket var bra eftersom jag skulle hem och plugga. Plugga har jag gjort har nämligen både matte prov och sam prov denna vecka. Matte har vi halvkursprov i och är inte ens klar med kapitlet men det ska gå bra, right!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) !

Vad kul att du var med och tävlade om massa extrabesökare!

Se om det var du som vann genom att gå in på tävlingen här



http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-2.html#comment



Hade du inte lyckan med dig den här gången så får du såklart en ny chans i samma inlägg. :)



Kram Bea :)

Den: 2011-10-26 KL: 09:00:57
Postat av: jimlindeborg - du vet att du vill kolla

Ha en fin onsdag! :)

Den: 2011-10-26 KL: 13:29:55
Postat av: fanny ahlm

fin blogg!" :)

Den: 2011-10-26 KL: 16:25:16
Postat av: ullie

kul att du vann hos bea fin blogg

Den: 2011-10-26 KL: 17:10:52
Postat av: Rafaela ♥

Söt blogg!

Den: 2011-10-26 KL: 19:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback