Beslutsamhetsångest

Jag har ett stort problem just nu!

Min bror kommer på tisdag, runt 3. Men samma dag ska jag även till grönan med klassen...
Ska vara på grönan tills det stänger alltså kl 23.00. Det har vi bestämt länge och sen att vi kanske ska göra nåt efter, men nu när min bror kommer som jag inte träffat på 3 år så vet jag inte hur jag ska göra.

Tror ändå att det blir klassen. Kommer ändå inte kunna vara hemma när kan kommer :(
Träffar ju han bara några timmar senare. Alltså på samma kväll eller morgonen efter. Är nämligen ledig den dagen, berättar mer om det sen ;)


Kommentarer
Postat av: amel

:O vad roligt! :D kommer båda?

Den: 2011-06-03 KL: 22:13:49
URL: http://varendakotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback