En bomp utanför regeringen, 85 ungdomar från ungdomsläger

Sitter och lyssnar på gudstjänsten i oslo :(
Vet inte varför men det är de som spelas på radion just nu.
Jag gillar egentligen inte att lyssna på massa "gud snack"


Vad ska man säga, ni vet väl vad som har hänt?! Annars så får ni nog börja titta på nyheterna. Om han nu var så missnöjd och tyckte att allt var så dåligt kunde han lika gärna ta livet av SIG SJÄLV.

När jag satt i bilen hade åkt ca hälften och hörde på radion att bomben sprängdes utanför regeringshuset. Tänkte jag vilken jäkla idiot gör det, hur många människor skadas inte av det, hur många människor dör inte, varför?!

Sedan på lördagen fick jag höra mer och förstod att han verkligen inte gillade regeringen. Att han inte gillade att folk tycker olika. Men det kanske här HAN som tycker olika eftersom det är den regeringen det är.Det är den folket har röstat fram. Och som sagt om han är så missnöjd på så många människor; unga - gamla varför tog han inte bara livet av sig. Han kan ju ände aldrig bli av med alla dom människor som inte tycker som han.

92 personer dog, 92 personer som kommer bli saknad av så otroligt många.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback