Spökar?

God morgon på er!

Jag sover aldrig dåligt och då menar jag aldrig. Det kan hända ibland (väldigt sällan) att jag har svårt att somna men så i natt av någon anledning hade jag jätte svårt att somna och sedan vaknade jag runt 3. Att jag vaknar mitt i natten händer ALDRG och det har väl hänt 2 gånger sen jag var 12 så då kanske ni fattar varför jag tycker det är sjukt konstigt när jag: har svårt att somna, sover dåligt och vaknar mitt i natten på en och samma natt. Det var väl något/någon som var i mitt rum för "spökar" tror jag nämligen att det gör i mitt rum. Fast om det gör det är jag 100% säker på att de är snälla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback