Mina gamla bloggar

Hade tråkigt så gick in på mina gamla bloggar för att bara se hur jag har förändrats. Förändras är bara förnamnet, tyvärr tog jag bort de två första bloggarna men jag har från min tredje alltså 2009. Hur jag såg ut, så söt jag va med mina tjocka kinder och nästan inga kurvor alls *hehe*. Sen skrev jag ju så otroligt långa inlägg..not och stavningen hahaha. Sen såg jag att jag hade skrivit "Jag vet att det här är är jätte långt inlägg med bara text så förlåt" så var det inte mer än 4 rader då det inte var skrivit över hela raderna. Sweet. Bra att man förändrats iaf och det här är också en jätte bra sak med att blogga, det blir som en dagbok där man också ser hur man förändras, i språket, utseendet, fritidsintressen och umgänge.

Den älsta jag har kvar: Love ESF
Den jag hade innan den här: Miss ESF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback