Dagen igår

I förrgår sov Flicis över hos mig vilket hon var överlycklig för, älskar att se henne lycklig det värmer verkligen. Hon är 7 år och mitt största fan och förebild. Så jag vaknade i går med en Felicia bredvid mig som bar ett stort leende.
Runt 1 var jag i stan för efter-jul-shopping med Bea. Vet inte riktigt vart tiden försvann men helt plötsligt var det 5 timmar senare och åkte då hem hem med ingen ångest alls och 3 klädesplagg rikare. Får jätte lätt ångest när jag shoppar men har nu bestämt att jag bara ska köpa kläder som jag blir riktigt kär i och som jag behöver. Bra va?! Rekommenderar verkligen det för man bli så stolt över sig själv och riktigt nöjd över sina nya kläder m.m.

Nu ska jag leta efter det där mines kortet och om jag inte hittar det blir jag riktigt arg!



Felicia i oktober.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback