Till läkaren

God morgon!

Idag ska jag först gå och träffa en läkare och kolla upp lite saker som jag egentligen skulle gjort för jätte länge sen men har glömt bort det och så kom jag på det i torsdags så fick en snabb tid i går. Så nu ska jag äntligen få det överstökat. Efter det ska jag nog träffa Amel i stan, det var evigheter sen jag träffade henne så jag tyckte nu att det skulle bli ändring med det.

Eftersom jag ska gå om mindre än 40 min så måste jag nog böra fixa mig nu, vill egentligen bara gå ut med mina underbara sköna rosa mjukis och min supper mjuka tröja och ett par uggs till det men tror jag hoppar det faktiskt hehe. Har dock inga uggs som jag måste skaffa mig men det får bli nästa månad eller något sånt.


Kommentarer
Postat av: johanna

Hej sötnos!:) nu är gårdagens vinnare av "dagens"blogg upplagd, kom in å kika om det blev du!

inte? anmäl dig igen!:)<3

Den: 2012-01-14 KL: 11:56:26
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback