På väg hem

Är på nu på väg hem och med min vanliga tåg tur så missade jag nu tåget och får vänta ett litet tag för mina bussa passa ju aldrig med tågen, varken till tåget eller från det hem. Ska personligen kontakta SL om dom inte kan flytta på tiderna lite speciellt den som går från tåget hem då den går en gång i halvtimmen. Iofs så tar det ju bara 7 minuter att gå men dom 7 minuterna känns som en timme när det är snöstorm.


När jag väl kommer hem ska jag fortsätta med designen så att den blir klar på söndag. Sen ska jag även fundera på om jag ska byta till samhällskunskap eller inte, sjuuukt jobbit beslut. Jag som till och med har beslutsamhetsångest när det gäller vilken choklad jag ska ha eller vilken film jag ska se eller vad jag ska äta till frukost.


Kommentarer
Postat av: HANNA

hur har din dag vart än så länge? :)

Den: 2012-01-13 KL: 16:56:05
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback