Min dag

Äntligen hemma och kan andas lite i min soffa, för ett litet tag dvs.

Runt 1 gick jag förbi mammas jobb i en liten stund och hälsade på, mamma fick sluta lite tidigare och vi gick hem även då för bara en liten stund. Hade nämligen bestämt att åka med Johanna, jag skulle köpa den där jackan som jag nämde för ett litet tag sedan och sedan köpte jag också en pälskrage, fake såklart för jag är så imot riktig päls.
Okej om man redan har en från sin farmor eller gågot som man tex syr om och använder för då är det ju inte nytt utan återvining. Back to the thing; Är nu hemma för att hämta lite saker och äta för att sedan gå hem till underbara Johanna, ska alltså sova där.


OBS: har inte färjar håret grönt utan det är bara ljuste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback