Jag behöver resa

Något jag tycker att jag själ är värd just nu är en resa till något underbart land där det både finns strand och äventyr. Sen kanske mycket nytt folk som man kan träffa när man går ut. Jag vill bli brun och få det där blonda fina sommar håret jag får. Några resor blir det iaf inte eftersom jag har mycket med skolan så får helt enkelt vänta till sommaren. Sen ska jag ju även se till att jag får min dröm mage till sommaren och jag började faktiskt i dag, duktigt va. Innan frukosten körde jag situps, upphopp och plankan.

Fast jag ska köra med lite "fusk", nästa månad ska jag nämligen slinga håret till ljusare för har ALDRIG haft såhär mörkt hår så får lite smått panik. För jag vill verkligen inte färga mitt hår, har aldrig gjort det och har häller inte fått det av min mamma och syster. Å-andra-sidan så är det nästan ingen som tycker att jag ska färga mitt hår inte ens när jag var hår modell så tyckte dom det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback