Sista helgdagen

Söndag i dag, vilket jag hade väldigt svårt att fatta när jag vaknade runt 7 i morse och fick panik över att jag skulle komma försent. Även igår kväll så var jag tvungen att tänka eftrer om det verkligen var lördag och att jag inte skulle gå till skolan dagen efter. Jag tror att det har med att jag var hemma i går, brukar ju aldrig vara det.

Ska inte göra något jobbigt i dag förutom plugga lite som jag sa i går. Annars ska jag kolla om vi har några bra filmer på Play på boxen. Det är i början av månaden och då kommer det nya på canal +

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Tycker du att det är okej att bli mamma/pappa vid ung ålder, eller anser du att det finns en form av åldersgräns för när man är redo att bli förälder? :) Läs mitt inlägg och lämna en kommentar om just DINA åsikter;



http://sstille.blogg.se/2011/october/finns-det-en-hemlig-aldersgrans-for-att-bli-f.html#comment

Den: 2011-10-02 KL: 13:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback