Min morgon

God morgon. (måste hitta någon bättre hälsningsfras)
Har varit vaken ett tag fast jag börjar halv ett, tänkte äta lunch med några innan men orkar inte med det. Det blir första gången jag går till skolan direkt när vi börjar så sent. Har nästan jämt ätit lunch innan eller gått på fördjupningen. Nu hinner jag med frukost också och att fixa mig lite extra men inte minst titta på TV som var typ hundra år sedan jag gjorde på mogonen.  Någon som vet en bra film?


Jag just nu, helt ofixad men mitt hår ser faktiskt skit snyggt ut ändå.


Kommentarer
Postat av: emelie

Hej!

Nu kan du vara med och tävla om att vinna en Iphone 4 i min blogg! Tävlingen är enkel och tar max 1 min att anmäla sig!



Kram

Den: 2011-10-05 KL: 12:47:37
Postat av: emelie

Hej!

Nu kan du vara med och tävla om att vinna en Iphone 4 i min blogg! Tävlingen är enkel och tar max 1 min att anmäla sig!



Kram

Den: 2011-10-05 KL: 12:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback