Dop

God morgon.

Idag ska jag på dop, det är lilla Melvin som döps. Träffade han för första gången i söndags och så söt han var. Det är en vän till familjen som fått barn. Något som är sjukt gulligt med barn är deras händer; lika tjocka som breda som långa haha.
Efter dopet ska jag jobba eller det är ikväll, vilket jag egentligen inte orkar med det är liksom lördag. Det är många som undrar vart jag jobbar och det får vara hämligt ett tag till, så roligt att ha hämlisar i bloggen folkt blir galna. Nu ska jag fixa mig och sendan åka iväg och handla doppresent MEN vad har man på sig på ett dop.



Kommentarer
Postat av: Amanda

jag fattar inte hur man får en bild som bakgrund o:

Jag läste instruktionerna på din förra blogg, men jag fattade inte ;) har försökt , men får liksom inte in det ändå xD <3



Fin blogg :D

Den: 2011-10-22 KL: 11:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback