Choklad är bra för mig, kanske inte för er

Fick en kommentar här om dagen; "Du äter verkligen jätte mycket godis och choklad, vet du hur mycket kalorier det är?!" 
Jag säger bara; Hahaha, jag äter det för att jag gillar det sen har jag sjukt svårt att gå upp i vikt så det gör abselut ingenting. Utan choklad hade jag seriöst bivigt deprimerad, om man blir deprimerd så rör man inte på sig, om man inte rör på sig blir man tjock, även fast man inte äter någonting när man är deppig= Det är bara bra med choklad FÖR MIG  som inte går upp i vikt och tro mig under alla år i skolan har jag varit pinn smal och blivit lite retad för det medans man nu ska vara pinn smal. Lucky me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback