Program byte??

Jag borde egentligen plugga nu men jag orkar tyvärr inte. Jag tycker det är jätte synd/tråkigt att jag är så lat, det är nämligen skit jobbigt ibland speciellt när det gäller skolan. Apropå skolan kan jag säga att jag idag hade matte prov och det gick väl bra (som alltid) men även om det för det mesta går bra funderar jag på att byta till Sam - Sam. Det är någon jag har funderat på ett tag och ska pröva på det någon dag. Som jag sagt älskar jag samhällskunskap och vi kommer bara få ha det denna termin. Sedan tror jag att det kommer gå bättre för mig och just matten är sååå mycket lättare. För nu vill jag ju bli advokat/ åklagare/ polis, modell eller skådis vilket man faktiskt kan bli även om man går Sam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback