Jag måste vara värdens bästa planerare

God morgon!

Väntar nu på att mina kära Andra Avenyn avsnitt ska bli klar laddade så att jag sedan kan kolla på dom. Fast jag egentligen borde läsa min bok som vi har läxa i tills efter lovet, kult *host*. Vi har haft nästan två månader på oss men ändå väntar jag tills sista vecka, så typiskt mig. Jag tänkar att jag ska göra det senare eftersom jag har så mycket tid men helt plötsligt har det gått flera veckor och boken har bara legat där och skräpat. Den boken jag läser är verkligen jätte bra (tur va) och jag har sätt filmen så det kommer nog gå något sådär bra men jag känner mig jätte stressad. Jag ska göra lälogg också och sen förbereda ett tal om den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback