30 dagar

Tjatja bloggen, hör mår ni då?!
Jag mår jätte bra, inte bara för att jag har slutat tidigt och jag og en Chail latte till lunch utan det är nu bara EN månad kvar till julafton- 30 dagar, tiden går helt sjukt fort. Känner mig lite gamal nu som säger det men det är så sant. Innan man ens har hunit tänka på vilken dag det är så har det bytt till dagen efter. I år jag jag vara lite snål och inte köpa några julklappar till någon. Jag ska bara unna mig själv massa saker den kommande månaden och sen har jag häller ingen anning om vad jag skulle kunna köpa, ska även köpa ett objektiv för MINA pengar och det kostar ju en del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback