Förlåt men nu är det så här att detta är min blogg

Visst, jag får dåligt samvete men man kan fan inte behandla människor så. Man kan inte behandla mig så! Inte han så häller!   Jag har fått nog och så fort jag kan ska jag fly. För det är det jag kallar det. Det är det jag kommer kalla det.

Jag är en person ser allt positivt, alltid är glad, som om jag inte har några problem alls. Jag hatar att visa att jag mår dåligt inför folk och med det kan jag tillochmed glömma vem jag själv jag är.
Man kan må dålig, man kan göra fel, det är mänskligt. Jag kan må dåligt, oftare än vad många tror. Jag gör fel och det är alltid sjukt svårt (något jag behöver öva bort - att jag mår så sjukt dåligt när jag gör fel). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback