Söndagen den 4 december

Att sova mellan 03-09 på en helg är verkligen inte normalt och sen om man dessutom vaknade av sig själv och det är helg då är det illa! Jag är helt enkel långt ifrån normal när det gäller mina sovtimmar. Men men jag känner mig utvilad och då är det det som räknas, right.

Väntar på att mamma ska fixa klart med frukosten eftersom vi så ofta som möjligt försöker äta frukost tillsammans i köket på helgerna vilket bara blir mer sällan...undra varför *hihi*! Apropå tillsammans med familjen; det är ju julafton om 20 dagar (!!) Vet fortfarande inte riktigt vad jag vill ha eftersom jag har det mesta. Så önskar mig mest mjuka packet men det kan ju vara kul att få något oväntat också. Älskar nämligen när oväntade saker händer och så.

Nu: frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback