God juldagsmorgon

Hade ni en bra julafton i går? Det hoppas jag ni hade för det hade jag; Rolig, mysig och hela familjen var samlad vilket var lääänge sedan eftersom min äldsta bror har bott i småland i ca 8 år. Något jag har längtat efter hela december är julkänslan något jag aldrig riktigt fick det kan vara för att det inte var en ända fläck snö ute eller för jag har blivit äldre men för det blir jag inte ledsen för det var en sådan bra/underbar dag i går. Jag har aldrig älskat julafton för bara julklapparnas skull utan även för hela stämninge, och den stämningen kommer jag alltid älska och jag kommer även se till att jag alltid får den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback