Bok till film

Sitter nu och kollar på En blomma i afrikas öken, som är en riktigt bra film och som jag har sätt hur många gånger som helst. Dock är det en jätte stor skillnad mellan boken och filmen även fast jag inte ens har läst hela boken så märker man det direkt. Filmen tar bort så mycket från boken, visst det är ofta att det är så men i denna är det fööör mycket och för er som har läst +  sätt den vet väl exakt vad jag pratar om. Men se den måste man även fast man inte har läst den.
Jag kan tom gilla att se filmerna först för då kan man inte bli besviken. För det händer ju jämt att det tas bort saker ur boken men också för att bilden man får när man läser boken inte ska förstöras. Så det är ett litet tips sör er som stör er på det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback