Vilka?

Vaknade tio i 6 som sagt och är skit pigg nu, haha vem är det när den är 5 över 6... Det är ju faktist jätte bra eftersom jag måste vara pigg och posetiv hela dagen. Block och penna måste också med.

Sitter och funderar på vilka skor jag ska ha på mig..i morgon! Omg redan i morgon. Antingen ska jag ha ett par höga/sköna/snygga stövlar som inte har någon klack -svarta eller ska jag ha ett par skor som är läga med ca 8cm klack, skit snygga, obekväma - svarta eller ska jag ha ett par snygga ballerina som är bekväma och jag blir inte så jätte lång.

Jag tror att jag kommer köra på dom men 8cm och sedan ta med mig ballerina skorna. -> Ilandsproblem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback