Vi är inte 8!

Har ju som sagt matte prov i morgon, kul! Eller inte, speciellt inte när man inte har pluggat. Kanske borde ha gjort det men hinner kanske i morgon på tåget.

I fredags fick vi skriva lappar där vi skulle skriva ner vilka vi ville sitta brevid...går vi i 2:an eller?! Nejnej! Men eftersom jag går i en stökig klass tycker lärarna att det skulle vara bra, men då kanske man hamnar brevid någon som man inte kan jobba med. Sen på jensen har man inte långa raster så när ska man hinna prata med alla?? Hoppas det löser sig iaf.

Kommentarer
Postat av: Pame

Hej sofie!



hoppas att du inte blir sur pa mig. men har du gjort at mig bloggdesign som jag ville att du skulle fixa till mig? isf du har tid? har skickat till dig mailet hoppas att du laste den?.



tack!



//Pame

Den: 2011-09-25 KL: 23:53:51
Postat av: Hanna

Sv: Tack så mycket :D

Den: 2011-09-26 KL: 02:09:05
Postat av: Hanna

Sv: Tack så mycket :D

Den: 2011-09-26 KL: 02:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback