Varfö har jag får 40...på bara några timmar?

Torsdag i dag! Vilket menas med Jensen festen + lite annat. Vet fortfarande inte vad jag ska ha för skor.

Loggade nyss in på min facebook som jag inte ha gjort sen i går eftermiddag och hade ca 40 vänförfrågor, har någon kommit på vad jag heter där och sedan bloggat om det? För helt plötsligt får man inte så många på bara några timmar. Det konstiga är att mitt namn står i menyn så om ni inte har IQ 0 så borde ni ha sätt det förut också. 

Medans jag funderar över detta ska jag också göra mig i ordning nu och sedan vidare till the school!

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: oooh där hade du en poäng, helt klart :D

Den: 2011-09-22 KL: 11:59:19
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så hemskt mycket:) Hoppas du får en fin lördag!

Den: 2011-09-24 KL: 12:52:23
URL: http://minegeninspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback