Svarar på lite frågor

Har fått lite frågor både på min mail och som kommentarer så tänkte försöka svara på några nu.

1. Hur många besökare har du per dag?
Jag har ca 400-500 besökare/dag.  

2. Är det sant att du är 1, 80 cm lång, det är jätte snyggt att vara lång.
Japp runt 180 -181 , tack tack det tycker jag med.

3. Kan inte du visa din lägenhet?
Jo vist, jag kan göra det  en video sen.

4. Har du något djur, om inte vill du ha något?
Nej, jag har inga/inget djur men skulle jätte gärna vilja ha en hund...eller två.

5. Varför går du på natur programmet, det verkar jätte jobbigt.
Haha jo jag vet men när jag går ut 3.an kan jag bli precis vad jag vill!

6. Om du skulle gå på någon sport, vilken skulle det vara?
Ååå, jag har ju gått på simning, fotboll och judo men boxning skulle vara kul och simning och höjdhopp.

7. Gör du gratis designer?
Ja, om man är snäll och trevlig. Ni kan bara skicka ett mail till: [email protected] om hur ni vill ha den, färger bloggar med länk där ni vill ha inspiration ifrån O.SV.

Ja det var några av dom frågor som jag fått idag, hoppas som duger! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback