På måndag gäller det

På måndag börjar mitt nya liv. Jag ska börja träna, ska först börja lite hemma och se hur det går sedan ska jag fixa gymkort. Ska framförallt tränna mage och lår, magen är både för utsseéndet och min rygg. Ni vet att när man är lång så måste man tränna för ryggens skull så att man inte en dag måste gå med rullator - inte kul alls. Ska försöka gå mer dit jag ska också, bara det kan hjälpa.

Jag ska dock inte tränna för mycket man vill ju inte se ut så här:


...men typ så här, lite magmuskler är snyggt:



Kommentarer
Postat av: Helena

ska vi följa varandra på bloglovin? :) Kram

Den: 2011-09-11 KL: 11:20:03
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback