Oturs morgon

I dag var den mest oturs morgonen jag haft sen jag började i gymnasiet.

Det började som sagt med att jag vaknade en timme senare, en timmes mer sömn skulle göra mycket i dag kan jag säga. Jag är nästa helt klar, har bara sinket kvar och det är en timme innan jag ska gå. Trots det så får jag stessa till tåget och med sminket *suck*.

Jag hann iaf med tåget och allt var bra tillslut (trodde jag). Jag kliver av tåget och går till bussen som jag vet går 12 över, nä men när jag går ditt så ser jag på tavlan att den ska gå om 21 min då har det alltså redan gått. Den går alltid ca 7 min innan den ska...ska stämma dom. Jag får då gå till den andra bussen där i regnet och kommer lite sent så får stå där utanför och vänta i ca 20 min. Tur att jag hade Bea, Alex och Jisan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback