"Om man ska bli h..."

Tjatja bloggen.

I dag har jag varit i skolan OMG sååå jobbigt! Vad ska jag med utbildning till, jag kommer ju ändå ha en som gör allt åt mig senare i livet. 
 
Efter skolan åkte jag in till NK och kollande lite jackor med några fina vänner. Det fanns så finna måste be pappa köpa alla åt mig. Sedan åkte jag til jobbet som jag inte fattar varför jag ska gå till, jag får ju ände pengar av mamma och pappa, men om man ska bli hollywood fru så måste man nog kunna passa tider till alla modell jobb.




Kommentarer
Postat av: Ellen

Off topic!

Hej, tänkte fråga dig om vill hjälpa mig och rösta på mig här: http://nelly.com/se/libresse/b3182e03-349e-4587-b064-776ba1d53209



(Gå in på länken och klicka på den stora knappen ”rösta”, klart!)

Skulle betyda jätte mycket för mig, dock ligger jag ”bara” 500 röster ifrån de som ligger först, ha-ha men skulle vara jätte kul med lite fler! Du får gärna dela den till dina vänner också..



Hoppas jag inte stör, MVH Ellen

Den: 2011-09-26 KL: 20:03:21
Postat av: Amanda Jonsson

Svar: tack så jättemycket! :')

Den: 2011-09-26 KL: 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback