Igår, lördag

Halo på er.

Dagen har varit bra ovh blablabla halåå det är söndag = jag tar det alltid lugnt och det vet ni.

I går iaf åkte jag med Johannis till stan för att köpa ögonfranslim och kolla på ett par skor. Det blev både ögonfranslim och skor. Åkte sedan hem till Johanna där vi bestämde att gå ut och möta Ellen och Andreas (senare kom det massa andra också ofc) efter några timma i kyllan så drog vi hem till Johanna och kolla på film, då vi var; Johanna, Andreas, Fanny, Jag (såklart) och Jocke. Kul hade jag iaf hela kvällen, förutom att jag frös lite om händerna men det överlever man ju.






Kommentarer
Postat av: Pame

Hej sofie!



Fin blogg har du:) besok min blogg ocksa! fragade dig efter om du gjorde gratis bloggdesign och da sagt du att det gjorde du faktiskt,men kunde du fixa en till mig isf du har tid? :)



tack.

//Pame

Den: 2011-09-19 KL: 00:33:07
URL: http://pame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback