I morgon blir det möte/föreläsning

Har nu lagt mig i sängen, så skönt efter en lång lång dag. Ska snart sova eftersom att jag ska upp kvart i 6 då jag ska vara på möte/föreläsning hela dagen.

I klassen har vi nämligen gjort som så utskott och jag är ordförande i min grupp. Senar under året kommeer man att rösta fram ett bra utskott i klassen och sedan i skolan och efter det ska man välja den skola som har bäst om man då "vinner" får gruppen vara med och stifta en lag.

Blir då ingen skola i morgon för oss som är ordföranden, lite skönt men jobba måste jag ändå.


Så här kommer det se ut senare

Kommentarer
Postat av: Pame

Hej sofie!



har redan skickat till dig mailet, dar laser du hur jag vill att min bloggdesign ska se ut:)



//Pame

Den: 2011-09-20 KL: 22:34:24
URL: http://pame.blogg.se/
Postat av: sɑɴɴɑs ʀυм

Låter väldigt kul (: är du politiskt engagerad annars? (:

Den: 2011-09-22 KL: 13:57:23
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback