En fredag med blandade kännslor

I dag har det varit en bra dag, mycket, mycket skratt och léende.
Idrotten var betyligt värre än vad jag trodde, eller det var inte idrotten i sig utan vägen dit och hem. Gick nämligen nästan hela vägen upp för hammarbybacken för att sedan gå ner för den och när vi tillslut kom fram skulle vi gå änu längre *suck*, ska nu vara posetiv så kan jag ju säga att jag fick mortion så att jag inte skulle behöva röra mig på en vecka.

När jag kom hem, vilket var för ca 20 min var jag sjukt hungrig så har tagit mig lite nudlar.
Sen hände det lite andra grejer i dag också men eftersom att jag vill ha något privat liv så tänker jag inte ta upp det i bloggen.




Bild från när vi var på väg till idrotten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback