Min kväll i går

God morgon

Är nu hemma och mår skit illa. Ni vet när man inte har ätit ett skit på hela dagen och inte sovit mer än 4 timmar. Jag gick nämligen hem till Johanna i går, där Tilda och Peo var. Jag skulle egentligen inte sova där men när klockan började närmade sig 1 så bestämde vi att jag skulle sova där. Vi hade skit kul och kollade på ca 20 avsnitt av Andra Avenyn hela natten, minnen. Älskar verkligen den serigen och har alltid gjort det. Sen fick vi Peo att gilla det också, alltid bra.

Jag ska nog ta något att äta eftersom jag inte har ätit på ca ett dygn.



Det vart varken film med mamma eller fest utan film med roliga människor, skit skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback