Har ursäkter till allt

Hej på er. Jag vet att jag har haft Jätte dålig update de senaste dagarna men som vanlig har jag en ursäkt för allt. Nu gäller det att jag har två stora prov denna vecka, ett i morgon och ett på fredag. Det känns som vi fått för lite tid för de båda men det finns inget jag kan göra utan att intala mig själv att det kommer gå bra, det gör det oftast då.

Idag var det en riktigt fin höst dag, mycket färger med sol. På våran PP (pedagogisk promenad) gick vi till ett otroligt vackert ställe. Ett riktigt foto ställe. Tog lite bilder från det också, såklart;


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E ♥

Fin blogg!

Den: 2011-10-26 KL: 21:21:04
Postat av: Gabbe

fina bilder =)

Den: 2011-10-26 KL: 21:22:00
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Men tusen tack :) gäller bara att bli bekväm i sitt leende! hihi. Kram

Den: 2011-10-28 KL: 10:19:33
Postat av: TINA

Hej! Följa varandra via bloglovin? Följ mig http://www.bloglovin.com/blog/3051244/tinanjse# där så börjar jag följa dig! :)

Den: 2011-10-28 KL: 15:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback