Fixar dag

Nu i veckan ska jag byta rm med mamma och pappa efetrsom jag har för stort rum, jag har samlar bara på mig mer och mer grejer. Jag ska då ha ett riktigt blogg+foto+fashion rum då jag ska ha vita vägar där mina kläder verkligen kommer synas i (jag har ju en klädhängare), det kommer bli skit snyggt och fräsht. I dag har vi börjat göra ordning lite så som rensat, sjukt tråkigt med det måste göras eftersom jag somsagt har mycket grejer överallt.



Jag har också börjat göra en fotobok på fujidirekt som jag älskar så, har beställt bilder därifrån förut och är alltid jätte nöjd. Funderar på att också beställa en stor bild som man sedan kan ha som en tavla. Sen som jag sa förut gör jag en facebook sida till bloggen. Detta har helt enkelt blivigt en fixar dag så tänker nu göra lite hemma spa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback