Facebook

Fick för ett litet tag sedan ett sms om att någen utan tevekan hade hakat sig in på min facebook, och hon hade helt rätt. Jag kollade min facebook orolig som jag var(även fast jag redan var stressad av allt folk som stog runt min på tåget) och där hade någon skickat massa saker till massa personer och skrivigt skit om mig i men egen logg. Jag skriver om det på min logg och när jag väl kommer hem har personen tagit bort allt på loggen. Då får jag även reda på att den personen även har skrivigt saker till min syster som jag har lust att polisanmälla.

Personen/pesonerna har alltså ett riktigt tråkigt liv och har nog adrig haft kul. Jag vill bara säga gratis till de som för första gången fått lite kul, för jag bryr mig inte om sånt och tar det som en komplemang ist; att fol lägger ner sin tid på MOI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback