5 saker ni kanske inte viste om mig

♦Jag har ALDRIG åkt fritt fall på gröna lund och jag vill häller inte det.
♦Efter gymnasiet vill jag bli au pair i ett år i LA, då jag kan ha tid att bestämma vad jag vill bli och om jag vill bo kvar i LA.
♦Jag har spelat fotboll i 8år, judo i 1år, simning i 6år och sen prövat på handboll och innebandy i små perioder.
♦Jag ångrar saker jätte lätt att jag inte gör saker jag skulle ha gjort.
♦Mitt favorit ämne i skolan är sammhällskunskap fast jag går Naturvetenskapliga programmet.




Kommentarer
Postat av: Frederika

Ush har inte heller åkt fritt fall ! läskigt!!

Den: 2011-10-20 KL: 10:54:09
Postat av: sɑɴɴɑs ʀυм

Alltid kul att få reda på mer bakom människorna som skriver bloggar (: Tummen upp!

Den: 2011-10-20 KL: 16:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback