Mina dagar:

Min dator dom nu medans jag höll på med detta inlägg och sen orkar jag inte leta efter sladden.

LÖRDAG: Dagen var inte så jätte speciell, höll på med mitt rum och lite annat. Senare på kvällen hade jag FF och Kathalina kom eftersom jag hatar att vara själv och lite annat också kanske *hihi*, efter ett litet tag bjöd vi övres en av hennes vänner +några vänner till den. Det vart helt enkelt en sjukt lyckad kväll/natt!

SÖNDAG: Sista dagen på lovet, jätte synd men saknade ändå skolan på något konstigt sätt. Det hände inte så mycket, var ganska seg och kände att jag behövde vila ut.

MÅNDAG, TISDAG OCH ONSDAG: Skola, skola, skola + plugg, plugg, plugg + gjorde klart rummet som jag ska visa er när allt är som det ska.

NU: Läsa min bok som vi har läxa i i svenska och sedan sooooova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback