Film och bio

Har inte kunnat blogga på hela morgonen för har inte kunnat komma in på själva blogg sidan. Nu funkar det iaf och har nu glömt bort vad det va jag skulle blogga om *suck*. Kan väl säga att jag inte gjort ett skit sen jag klev upp i morse då jag vaknade på soffan. Hade tydligen somnat där igår när jag kollade på film. Blev lite arg faktist eftersom filmen var jätte bra och det var inte långt kvar.

Apropå film så blir det nog io i kväll med några underbara vänner. Jag vill personligen se Paranormal Activity 3, såg ju 2.an här om dagen - mycket läskigare än 1.an så 3.an borde nästan vara änu läskigare efetrsom den handlaar om barn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback