Den fjärde november tvåtusenelva

Haloj där! Jag tror nog inte att så många är vakna nu men ni ser väl iofs detta när ni vaknar. Är lite små tröt nu eftersom jag inte ens har sovigt i 5 timmar.

Dagen i går va kul, verkligen bättre än att sitta hemma men om folket runt omkring mig inte hade varit så roliga som de är så hade det inte varit kul -logist. Jag var bara hemma under dagen och försökte vara duktig med att göra lite läxor vilket inte funkade i längre än bara några minuter. Jag åkte senare hem till Bea där även hennes pojkvän var. Vi fixade oss för att vi sedan skulle åka hem till Toby som fyller år i dag  

Det skulle ta 1 timme att åka till han men eftersom vi hade kollat en timme fel så såg vi sedan att bussen som vi skulle ta hade slutat gå, riktigt bondeland(!!). Tillslut kom vi iaf fram lite sen kanske men fint folk kommer alltid lite sent, right. Väl hemma hos Toby fanns det massa folk jag inte träffat förut vilket jag alltid tycker är kul. Nu ska jag inte prata mer om det utan sammanfatta det med att säga att det helt enkelt va en bra kväll...det har jag väl redan sagt va?!
Jag kom hem runt halv 3, somnade runt 3-halv 4 och vaknade runt 8.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback