30/11-11

Det är idag sista dagen i november, känns lite tråkigt faktist eftersom jag änu inte har tagit några höstfoton och sedan att jag inte gjort det jag skulle göra i november. Det får jag väll ha som krav tills nästa månad iat då.

Denna sista dag i november har vart helt okej, abselut inte den bästa, eftersom jag fick F i mitt senaste matte prov vilket jag verkligen inte är värd. Så i dag gick droppen! I mitten av nästa vecka ska jag maila min coach om att jag vill prova på en dag i sam. Något jag inte tor jag kommer ångra. Det är värt ett försök och en dag förlorar man inte så mycket på. Varför jag gör det i början av nästa vecka är för att Johanna ska förmodligen hälsa på mig i skolan på tisdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback